ბევრი საინტერესო მოსაზრება ითქვა და მე ჩემსას დავაფიქსირებ. ვინც street photography-ს მისდევს მემგონი ყველა დამეთანხმება რომ ამ სფეროში საკმაოდ ფასობს სწრაფი კამერები, რა თქმა უნდა ეს კამერები 24 კადრს წამში არ იღებენ მაგრამ წამში 5-6 კადრის გადამღები კამერა მაინც საჭიროებს რომ ჩვენი მოთხოვნილება ბოლომდე დავაკმაყოფილოთ. ყოველი წამის მეათედი ჩვენთვის უმნიშვნელოვანესი და ძალიან ძვირფასია და ამიტომ გვინდა რაც შეიძლება სწრაფად დავაფიქსიროთ ბევრი კადრი. ასევე იყო ჩემი აზრით ბრესონისთვის. სამწუხაროდ ბრესონს 5D და მსგავსი სწრაფი აპარატები არ ქონდა და მექანიკურ Leica-ს ( სისწრაფის მხრივ) სჯერდებოდა მაგრამ არ კმაყოფილდებოდა. ამიტომაც მან გამოიყენა ის რაც თავისი დროისთვის სწრაფი გადაღებების ერთადერთი საშუალება იყო. (ნუ განვკიცხავთ იმისთვის რომ მისი კამერა 24 კადრს იღებდა და ჩვენი ქენონები 16-ს) ასევე დარწმუნებული ვარ რომ ბრესონი ტყუილა უბრალოდ ჩართული კამერით არ დარბოდა და შემთხვევით არ "არტყავდა" კადრებს. იგი ამ კამერითვე იღებდა მშვენიერ ნამუშევრებს (ანუ საინტერესოს თუგინ 1 კადრი რომ გადაეღო აპარატით) მაგრამ კინოკამერა საშუალებას აძლევდა საუკეთესოთა შორის საუკეთEსო "ფაზა დაეჭირა".
რა თქმა უნდა ის უფრო ფასეულია როდესაც 1 კადრს გადაიღებ მხოლოდ და ის 1 კადრი შედევრი აღმოჩნდება ვიდრე 100-იდან 1, იგივე შედარება იქნებოდა 1 თყვიით მიზანში გარტყმასა და ტყვიამფრქვევით გარტყმას შორის, მაგრამ მთავარი მაინც საბოლოო შედეგია.
ასევე თუ ბრესონს გავკიცხავთ კინოკამერის გამო მაშინ თანამედროვე ფოტოგრაფები თანამედროვე აპარატების გამო უნდა განვიკიცხოთ eye control, Auto focus და მსგავსი რაღაცეები რომ აქვთ, და საერთოდ სწრაფი აპარატების გამოშვება უნდა შევწყვიტოთ.
შესაძლოა საერთოდ 1880-იან წლებში მცხოვრებმა ფოტოგრაფმა რომელიც 1 კადრის გადაღებას 5-10 წუთს ანდომებდა ზენიტზე თქვას ეგ რაღა ფოტოგრაფიაა ეგრე სწრაფად გადაიღებ და კადრის დაჭერას რაღა უნდაო...
ასე რომ არ აქვს ჩემი აზრით მნიშვნელობა ფოტო 5D-თია გადაღებული, ზენიტით თუ კინოკამერით მთავარია ფოტო იყოს ფასეული, ხოლო ჩვენ თუგინდ ფოტოაპარატები დავიჭიროთ თუგინდ კინოკამერები ბრესონის ნამუშევრებისნაერ ფოტოებს მაინც ვერ გადავიღებთ. ასე რომ ვიდგეთ და ვიძახოთ ბრესონი "ჟულნიკობდა" ეგ რა ფოტოგრაფიააო და ის კი არის ფოტოგრაფიის მამა ჩვენ კი ბოკელი Amateur-ები