limo მე მაგაზე არ მაქ ლაპარაკი, შრომა შრომაა ის კაცი მარტო კინოკამერით კი არ იღებდა,უბრალოდ მერე სხვა საშუალება გამოძებნა რა მომენტის დაჭერას რა უნდა კინოკამერით?
stringer, ერთ მხრივ მართალი ხარ შეიძლება არც არაფერი უნდა ამას მერე რა? ფოტო ხომ მოგვწონს? თუ ამით Pოტოგრაფის ტალანტი გვინდა დავაყენოთ ეჭვის ქვეშ? Added @ Tamri,
QUOTE
ადამიანის გონება მუდამ იმისკენ მიისწრაფვის რომ რთულიდან მარტივი გამოიყვანოს
კარტიე-ბრესონი ამბობდა რომ მისი საქმე იყო ფოტოგრაფია და არა ფირების გამჟღავნება. როდესაც აზიაში, აფრიკაში თუ ჩრდილოეთ ამერიკაში იყო ფირებს ისე აგზავნიდა "სამშვიდობოს რომ ხშირ შემთხვევაში არც იცოდა როგორი ფოტო გამოვიდა.
კიდევ კინოკამერაზე და კარტიე-ბრესონზე იმის დამატება შემიძლია რომ ამ უკანასკნელს ყველაზე მეტად შეუმჩნევლად უყვარდა მოვლენათა ეპიცენტრში ყოფნა რაც იმდროინდელი კინოკამერით ცოტა სირთულეს წარმოადგენდა თუნდაც გაბარიტებიდან გამომდინარე.
ისიც ცნობილია, რომ თავისი ლაიკასი და 50მმიანის ერთგული დარჩა სანამ მხატვრობაში გადავიდა.
სხვათა შორის ისეთი ნიჭიერი მეგობრები ყავდა, რომ ზოგი მეგობრის ფოტოც მას მიაწერეს, რადგან მის ფირზე იყო გადაღებული, რაც შემდგომში თავადვე დაადასტურა და კატეგორიულად მოითხოვა, რომ მისი წიგნებიდან ამოღებულიყო.
დუბლებს რაც შეეხება, ბევრი ისეთი ფოტო აქვს გადაღებული, რომელსაც ტექნიკურად კინოკამერით ვერ გადაიღებდი (ძირითადად შედევრებზე მაქვს საუბარი) ის ფაქტი რომ ზოგი ფოტო 50-70 დუბლად აქვს გადაღებული მხოლოდ იმას ნიშნავს რომ იდეალისტი იყო და დაწყებულ მოქმედებას ბოლომდე მიყვებოდა (გინდა "ფაზა" დაარქვით ამას და გინდა "ნული")
ისე ამდენ მკითხაობას და მახათობანას ცოტა მეტი წაიკითხოთ აჯობებს. ანაც თუ გეზარებათ იოსელიანის ფილმს მაინც უყურეთ კარტიე-ბრესონზე. ვოტ
1მა მკითხა, რომელსაც ეგონა ფოტოგრაფიის რამე ვიცოდი, ჰაიდეFინიშენით რო გადავიღო და მერე როგორც ფოტო ისე გავასაღო რა მნიშვნელობა აქვსო. დავიბენი ძალიან, 2 ყურიც ვერ ავწიე და ვუპასუხე ნუუუ ფოტოაპარატზე იმ ობიექტივით იღებ რომლითაც გინდა თქო, მაგრამ იმდენი ვეღარ დავმოზგე რო კინო კამერებზეც იცვლება ლინზა (ნუ რაოდენ ლამერულადაც არ უნდა ჟღერდეს) ჰოდა შემდეგში თუ მკითხავენ ვეტყვი რატომაც არა ბრესონი იღებდა ეგრე თქო
1მა მკითხა, რომელსაც ეგონა ფოტოგრაფიის რამე ვიცოდი, ჰაიდეFინიშენით რო გადავიღო და მერე როგორც ფოტო ისე გავასაღო რა მნიშვნელობა აქვსო. დავიბენი ძალიან, 2 ყურიც ვერ ავწიე და ვუპასუხე ნუუუ ფოტოაპარატზე იმ ობიექტივით იღებ რომლითაც გინდა თქო, მაგრამ იმდენი ვეღარ დავმოზგე რო კინო კამერებზეც იცვლება ლინზა (ნუ რაოდენ ლამერულადაც არ უნდა ჟღერდეს) ჰოდა შემდეგში თუ მკითხავენ ვეტყვი რატომაც არა ბრესონი იღებდა ეგრე თქო
Photographer-Henri Cartier-Bresson - Just Plain Love მე მაპატიეთ დეზინფორმაციისთვის (ოხ ეს რუსთავი2), ეხლა ვნახე რომ იოსელიანი უბრალოდ როგორც მისი ერთ-ერთი მეგობარი ისე მონაწილეობს ამ ფილმში მაგრამ მთავარი მაინც ფილმია დაგუგლეთ და ნახავთ საჭირო ლინკს Added @ ხო, ფოტოკამერით არაა გაკდაღებული ფილმი და არ გაგიტყდეთ
Cartier-Bresson believed that what went on beneath the surface was nobody's business but his own. He did recall that he once confided his innermost secrets to a Paris taxi driver, certain that he would never meet the man again. ეძებეთ ეხლა ის ტაქსისტი
ავოეეე. რა პრობლემა გახადეთ.ვერ გაიგეტ რო კაცმა ვაჟკაცურად ტქვა რო ლაბორატორიასში ხელის დასვრას და თვალის დატხრას მირჩევნია იმ ერთ თითის დაჭერაში ჩააქსოვოს ის ნიჭი და ხელოვნება რაც გააჩნია.ტქვენ რა გონიატ რო რახან ფოტოშოპით ნაჩალიჩარს ვიგაცა გამოიტანს და ვინმეს აჩვენებს და მერე ტავის შექებას დაიჭყებს მაგარი ფოტოგრაფია? ყველაზე მაგარი მაშინ ხარ როცა იმენა მომენტს დაიჭერ და არც ფოტოშოპი არ მოგინდება და არც წიტელ შუქზე ტრიალი რო ხარვეზები შეასწორო.აი მაგის ტქმა უნდოდა ამ მართლა უზლიერეს ფოტოგრაფს.მგონი სწორად გადმოვეცი