ელიოტ ერვიტი დაიბადა საფრანგეთშI. მშობლები რუსი ეროვნების ჰყავდა. ევირტმა ბავშვობა მილანში(იტალია) გაატარა, 1939წელს კი ოჯახი საცოვრებლად ამერიკაში გადავიდა. ჰოლივუდში ცხოვრებისას თინეიჯერ ევირტს ცხოველური ინტერესი გაუჩნდა ფოტოგრაფიის მინართ. დაიწყო კომერციულ dark room-ში მუშაობა (ბნელი ოთახი, ასე ეწოდება ოთახს, სადაც ფირებს ამჯღავნებენ), ხოლო მოგვიანებით ლოს ანჯელესის კოლეჯში ფოტოგრაფიის შესწავლას შეუდგა. 1949წელს ე.ევიტმა იმოგზაურა საფრანგეთსა და იტალიაში. 1951 წელს სამხედრო სამსახურს შეუერთდა და წამოიწყო ახალი ფოტოგრაფიული დაკვირვებები. ამ პერიოდში მსახურობდა სასიგნალო სამხერო ჯარის ქვედაგანაყოფში გერმანიასა და საფრანგეთში. ვიდრე ევიტს აშშ-ს სამხედრო სამსახური მიიწვევდა, ნიუ იორკში იგი შეხვდა, ედუარდ შტეიხენს, რობერტ კაპას და როი შტაიკერს. ამ უკანასკნელმა ევირტი Standard Oil Company-ში სამუშაოდ მიიწვია. ფოტოგრაფიულ ბიბლიოთეკას აშენებდა კომპანიისთვის. შემდგომ კი გადაიყვანა ახალ პროექტზე, რომელიც ქ. პიტსბურგის ფირზე ასახვას ითვალისწინებდა. 1953 წელს ე.წვირტი შეუერთდა მაგნმის ფოტოს და მუშაობდა როგორც თავისუფალი ფოტოგრაფი "Collier's", "Look", "Life", "Holiday"-სთვის და კიდევ მრავალი იმ პერიოდის ცნობილი ჟურნალისთვის. გვიან 1960-იან წლებში ევირტი მაგნუმს ხელმძღვანელობდა მხოლოდ სამი წლით.1980-იან წლებში მან წარმოადგინა 18კომიკრი კადრი Home Box Office-ისთვის, 1970-იანებში კი რამდენიმე აღსანიშნავი დოკუმენტური ნამუშევარი მათ შორის: Beauty Knows No Pain (1971), Red, White and Bluegrass (1973), The Glassmakers of Herat, Afghanistan (1977), The Magnificent Marching 100 (1980) and The Many Faces of Dustin Hoffman. ე.ერვიტი დაკვირვებული მოგზაურია, რომელიც შრომამ და ინტერესმა პლანეტის უამრავ ნაწილში გადაისროლა. თავისი წიგნების Photographs and Anti-Photographs (1972) and Son of Bitch (1974) წყალობით, ევიტი მონათლულ იქნა, როგორც კეთილი იუმორის პატრონი, რომელიც მელანქოლიასაც შეიცავს, ისევე როგორც ჰუმანურობასა დათანაგრძნობას, რაც დამახასიათებელია მაგნუმისთვის. ე.ევირტის ნამუშევრები ფართოდ იფინებოდა პერმანენტულ კოლექციებზე, ცნობილ მუზეუმებში, გალერიებსა და პირად კოლექციებზე მსოფლიოს მასშტაბით