როდესაც ადამიანი სტუდიაში იღებს რაღაცას მაშინ ... შეუძლია გადაიღოს ფოტოები დამატებით, ანუ იქ მოაცილოს ჩრდილი, გამოწიოს სკამი მოდელს შეაცვლევინოს პოზა და ასე შემდეგ ,,,
ძალიან ხშირია ბოკეზე შენიშვნები დაახლოებით ასეთი ...
- " ეს შნური აქ რომ არ ყოფილიყო ..." - "მაღლა სივრცე რომ ქონოდააა... " - "ჩიტი ცოტა იქით რომ გაფრენილიყოოო... " - " ეს ძაღლი იქით რომ ჩაკუზულიყოოო... "
როდესაც საქმე ეხება დიაფრაგმის გახსნას ან iso-ს მომატებას ან ასე შემდეგ კიდევ მიღებულია ...
მაგრამ როდესაც ვერ ასწრებ ვერაფერს, წამები გაქვს გენიალური ფოტოს გადასაღებად და ვერც დენის კაბელს გადახერხავ იმისათვის, რომ მერე არ გითხრან ის შნური რატომ არის იქო??? ეს ცოტა დამაფიქრებელია
რაც შეეხება ფოტოშოფს კი გასაგებია იქ დაკლონავ შნურს იქ ფერსაც მოუმატებ ჩრდილსაც მოხსნი ლუდსაც დააჭერინებ მოდელს მაგრამ ეგ უკვე კომპ.გრაფიკა გამოდის ხომ?
მე იმას არ ვამბობ კომპ.გრაფიკა ცუდი არის თქო, კარგია მაგრამ მე პირადათ ვერ ვუმუღამებ , მაპატიეთ პა ჟარგონაჩკი გამომდის,
ასე რომ როდესაც ფოტო დაიდება ძალიან მინდა რომ არ დაიწუნოთ თუნდაც შნურის გულისთვის ...
მაინტერესებს თქვენი აზრები, ნუ სანამ თემას აცოცხლებენ გთხოვთ იაქტიუროთ ,იმიტომ რომ ბევრი აქაურისგან გამიგია მსგავსი საუბრები,
ვიმსჯელოთ, ვისაუბროთ, თუნდაც ვიკამათოთ მაგრამ ყველაფერი მეგობრულად ! არანაირი ტრამ ტარარარა რამ ...
ძველად ფოტოგრაფები ფოტოშოპს არ იყენებდნენ (ნუ ბუნებრივია ვერც გამოიყენებდნენ ) და საინტერესოა რას უშვებოდნენ არასასურველ საგნებს? არავინ დაინტერესებულხართ? მე ვფიქრობ რომ კადრის აგების დროს გადამღებმა ყველა ნიუანსი უნდა გაითვალისწინოს, რომ არასასურველი ნივთი არ მოხვდეს კადრში. შეიძლება შესაბამისი ადგილი შეარჩიო, საიდანაც ყველაზე მეტად საინტერესო გამოვა ნამუშევარი და ამ დროს რაღაც "სტოლბა" გიშლის ხელს. ამ დროს მე არ ვამბობ რომ ფოტოშოპით არ დაკლონოთთქო, უბრალოდ მაინტერესებს ბრესონი რას იზამდა ჩვენს ადგილას? (მითუმეტეს ეგ კაცი 2004-ში დაიღუპა და მაგ დრომდე ფოტოშოპი დიდი ხანია არსებობდა)